Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 2,725 a km 6,000 včetně návrhu technologie prací
Klar, Vít ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Součástí rekonstrukce je také napojení trati v odbočce Bečva. Návrh je řešen s ohledem na stávající objekty, železniční zastávky Ústí u Vsetína zastávka a Janová, přilehlé železniční přejezdy, mostní objekty, propustky aj. V neposlední řadě se práce zabývá obnovou odvodnění tratě a technologií prováděných prací. Veškeré úpravy jsou navrženy na základě platných právních předpisů.
Železniční most
Jirkovská, Eva ; Straka,, Bohumil (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a statickým posouzením ocelového železničního mostu s rozpětím 36,6 m. Most se nachází na dvoukolejní koridorové trati Košice - Púchov. Je tvořený dvěma svařovanými mostními konstrukcemi spojenými podélní dilatační spárou. Hlavní konstrukci tvoří čtyři plnostěnné nosníky uložené na ocelových kalotových ložiskách. Mostovka je horní s vanou pro kolejové lože, které je v místě mostu průběžné. Ztužení mostu je zabezpečeno kolejovým ložem a vodorovným a příčným příhradovým ztužením. Po obou stranách mostu vedou lávky pro pěší se šířkou 1,5 m.
Železniční most
Jirkovská, Eva ; Straka,, Bohumil (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a statickým posouzením ocelového železničního mostu s rozpětím 36,6 m. Most se nachází na dvoukolejní koridorové trati Košice - Púchov. Je tvořený dvěma svařovanými mostními konstrukcemi spojenými podélní dilatační spárou. Hlavní konstrukci tvoří čtyři plnostěnné nosníky uložené na ocelových kalotových ložiskách. Mostovka je horní s vanou pro kolejové lože, které je v místě mostu průběžné. Ztužení mostu je zabezpečeno kolejovým ložem a vodorovným a příčným příhradovým ztužením. Po obou stranách mostu vedou lávky pro pěší se šířkou 1,5 m.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 2,725 a km 6,000 včetně návrhu technologie prací
Klar, Vít ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Součástí rekonstrukce je také napojení trati v odbočce Bečva. Návrh je řešen s ohledem na stávající objekty, železniční zastávky Ústí u Vsetína zastávka a Janová, přilehlé železniční přejezdy, mostní objekty, propustky aj. V neposlední řadě se práce zabývá obnovou odvodnění tratě a technologií prováděných prací. Veškeré úpravy jsou navrženy na základě platných právních předpisů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.